Obrim inscripcions per la segona edició d’Incuba Dones Barcelona

Incuba Dones Barcelona al 25è aniversari del Consell de les Dones de Sant Martí
marzo 14, 2018

Obrim inscripcions per la segona edició d’Incuba Dones Barcelona

Fundació Utopia-BsF, obre el termini d’inscripcions de la segona edició del projecte Incuba Dones Barcelona, ques’inaugurarà el pròxim 15 de març de 2018 a la seu de la Fundació Gentis, situada al carrer Vilardell, nº29, entresòl 2a, Barcelona.

Incuba Dones Barcelona, és un projecte d’intervenció social per la millora de l’ocupabilitat, la convivència ciutadana i la cohesió social que contribueix a la igualtat d’oportunitats i al foment de la interculturalitat des d’un enfocament basat en els drets humans i amb perspectiva de gènere i té com a objectiu principal formar, apoderar i donar suport a grups de dones perquè liderin els seus projectes d’emprenedoria personal i professional.
Així, es pretén formar-les en el camí de la iniciativa professional, la seguretat personal i l’acció comunitària, oferint-les el suport, l’assistència i l’acompanyament necessaris per plantejar, definir i implementar els seus propis projectes.

Per fer les inscripcions és necessari telefonar al 931 44 04 20 o realitzar la inscripció online (clica aquest enllaç) i ens posarem en contacte amb vosaltres.