Èxit 1a edició Incuba Dones Fez

Incuba Fez organitza la Formació per a formadors a Fez
junio 5, 2017

Èxit 1a edició Incuba Dones Fez

El proper 15 de juny, es celebrarà la cloenda de la 1a edició d’Incuba Dones Fez. El passat mes de maig van finalitzar les formacions presencials i aquestes darreres setmanes les participants han aprofitat les sessions de tutoria per finalitzar l’acompanyament.

Les càpsules formatives Incuba, de 30 hores de durada, es van iniciar el passat gener i han comptat amb la participació regular de 42 dones (un 95,52% d’assistència) que a les enquestes de satisfacció han expressat un índex molt alt de satisfacció i expressant el seu compromís per participar en la propera edició d’Incuba Fez, la quarta, que promourà el propi govern de Fez amb la supervisió de Fundació Plataforma Educativa i sense fons externs.

D’aquesta edició en volem destacar el progrés de l’apoderament i els recursos de les dones, tal i com mostren els informes de les formadores, i aquestes millores les preparen per afrontar nous reptes vitals i a plantejar-se emprendre iniciatives empresarials.