Èxit de participació en la 3a edició d’Incuba Fez

La delegació d’Incuba Uruguay visita Plataforma Educativa
abril 9, 2015
La delegació marroquina de Fes visita Girona per continuar compartint experiències pel programa Incuba
noviembre 15, 2016

Èxit de participació en la 3a edició d’Incuba Fez

La 3a edició d’Incuba Fez, projecte liderat per Fundació Plataforma Educativa a Marroc està tancant les seves llistes de participació però ja compta amb més de 70 joves de la ciutat de Fez i dels seus municipis propers,que volen formar-se un any més en Emprenedoria Social i Auto-Ocupació.

Incuba Fez és un projecte de cooperació internacional que s’inicia l’any 2012 i que ha estat recolzat per donants nacionals i internacionals (Les dues últimes edicions ha comptat amb el finançament der l’Obra Social La Caixa). Des del seu inici ha propiciat l’obertura de més de 20 petites empreses i cooperatives, la majoria d’elles amb els trets propis de l’Economia social, sostenibles social, econòmica i mediambientalment.
Els joves que finalitzen amb èxit la formació de 400 hores poden accedir als fons públics per l’Emprenedoria que el Govern del Marroc posa a disposició dels seus ciutadans. Així doncs, els joves en situació d’atur i sense possibilitat econòmiques pròpies d’endegar un projecte propi, troben en Incuba FEZ una bona oportunitat, que aprofiten any rere any, amb el suport i el seguiment de l’Associació Moultaka, entitat contrapart al territori.

Aquest any, la UdG i la Universitat de FEZ, arrel de la col·laboració conjunta en la implementació del Pla Pedagògic del curs, han consolidat de manera paral.lela, un projecte ERASMUS plus, pel qual, joves estudiants de Girona i de FEZ gaudiran de l’intercanvi i la coneixença mútua, treballant plegats pel desenvolupament sostenible d’ambdós territoris.

Si vols saber-ne més o participar en el projecte d’alguna manera, només t’has de posar en contacte amb la coordinació tècnica de Cooperació internacional de la nostra organització i posar el teu granet de sorra en aquesta iniciativa, escrivint a:protocol@plataformaeducativa.org