El Projecte Incuba Fez està dirigit a millorar la formació per a joves emprenedors d’aquesta ciutat marroquina i la seva regió. Incuba Fez compta també amb la col•laboració de l’Associació Moultaka de joves per al desenvolupament i el suport de la Facultat de Ciències Jurídiques, Econòmiques i Socials de Fez i la Universitat de Girona.

El projecte Incuba Fez, finançat per l’Obra Social de “la Caixa”, ha dut a terme des del dia 2 de juny fins avui, dia 5, la Formació de Formadors a la ciutat marroquina de Fez. La formació està dirigida als professors del projecte Incuba i consisteix en una sèrie de xerrades i pràctiques que tenen per objectiu fomentar la creativitat, el lideratge i el descobriment de talents entre els alumnes incubats. Aquesta és la segona edició del programa de cooperació i compta amb més de 60 alumnes, tots ells joves de la ciutat de Fes i la seva regió.

Les activitats tenen lloc a la seu de l’associació Moultaka, entitat col•laboradora del projecte. La formació es desenvolupa en càpsules vivencials i ha estat conduïda per la delegació catalana formada per Jordi Pascual, Director General de Plataforma Educativa i Raquel Sabater, Coordinadora Tècnica de l’entitat. També hi ha participat Hatim Bourdaki, educador social de la nostra entitat, que s’ha encarregat d’acompanyar els facilitadors i ha fet d’intèrpret.

La delegació s’ha reunit també amb el president de la regio de Fez i l’alcalde de la ciutat per garantir la continuïtat del projecte per als propers anys i per promocionar nous projectes socials a la zona, sempre amb la creativitat, la innovació social i l’emprenedoria com a motors de desenvolupament

Per tal de difondre la formació, s’han preparat els següents materials

Incuba Fez es desenvolupa des de l’any 2014. Si voleu conèixer les accions dutes a terme en les dues edicions anteriors, trobareu tota la informació a la memòria corresponent.

Amb la col·laboració de: